Sivut

lauantai 22. tammikuuta 2011

Nyt se alkaa!

Moiks!

Olen jo jonkin aikaa pohtinut oman blogin luomista ja nyt sain siihen vihdoinkin "hyvän syyn". Minulla on meneillään aivan hirveä käsityöbuumi, joten olen tietenkin selaillut hirveästi kyseisiä blogeja läpi ja yrittänyt saada jotain itsekin aikaan (aika vain on rajoittava tekijä, joten jää nähtäväksi saanko mitään valmiiksi).

Tähän blogiin minulla olisi tarkoitus laittaa kuvia ja varsinkin tekstiä hienoista ja vähemmän hienoista ideoista erilaisista käsityöprojekteista, mutta niiden lisäksi myös kirjoitella ehkä yleisesti ajatuksista kaikkea kohtaan, salibandysta(? saa nähdä toteutuuko tämä) ja muista tapahtumista mitä satun touhuamaan.

Aluksi varmaan täytyy vähän opetella tätä bloggailua (vai miksi tätä kutsutaan?) ennen kuin pääsen itse asioihin. Nähtäväksi jää myös se, kuinka usein  tulen laittamaan tänne uusia tekstejä, mutta pyrkimys on vielä tässä vaiheessa suhteellisen mukavin aikavälein käydä päivittämässä edes jotain.

Noh, toivottavasti edes aina-niin-ihanat serkkuni käyvät välillä katsomassa miten olen yrittänyt ilmaista itseäni. :D

1 kommentti:

  1. Hieno blogi, pitää muista käyä kattomassa. ; D


    T: aina-niin-ihana-serkkusi Aino X'3

    VastaaPoista