Sivut

perjantai 28. kesäkuuta 2013

Loppukiri!

Pariisiin!

Ok, näin pienehkön hiljaiselon jälkeen voin sanoa, että viimeset pari viikkoa on olleet aika kiireisiä. Oli Juhannus ja meni. En oo hirveästi ehtinyt kuvia ottamaan, kun kokoajan on pitänyt joko tavata kavereita vielä, kun pystyy tai sitten opiskella!! Mutta mainittakoot, että kävin jussina heittämässä talviturkin Tonavaan ihan naturistina! Haha :D

Nyt on 3 tenttiä takana, joista ainakin yksi on mennyt läpi ja kahdesta mulla jäi hyvä maku suuhun. Sain myös suuren murheenkryynini elikkäs presentaation pidettyä! Se ei mennyt ihan putkeen, mutta kuitenkin tarpeeksi hyvin, että kehtaan ehkä joskus vielä palata takaisin tähän maahan :)

Ensi viikolla olisi vielä 2 tenttiä, mutta sitä ennen teen tällaisen huiman ratkaisun ja käyn viikonlopun Pariisissa! Voihan Amelie! Menen moikkaamaan Karoa, kun se lähti jo muutama viikko sitten takaisin kotiinsa :) Tosin silloin tämä olisi parempi biisi-valinta. Ou mai. Mutta eikö nämä vaihto-opiskelijat muutenkin ota opiskelun hieman kevyemmin? ;)

*VAROITUS, seuraavassa pientä avautumista - kannattaa skipata*
Sen verta kevyemmin olen itsekin ottanut, että en päässyt yhtä kurssiä läpi, koska a) yhden luennon powerin diat oli saksaksi b) en tykännyt professorista c) mulla ei ole hajuakaan kaikista aivoihin liittyvistä nimistä jne. Elikkä olin ottanut Cell-type specific featuresin (keskushermoston) kurssin tuolta aivotutkimuksen puolelta, koska sen piti olla peruskurssi keskushermoston eri solutyyppeihin. Mutta kakat. Hah. Joo. Anyway, mulla pitäisi opintopisteiden muutenkin riittää, joten hällä väliä. OK, mä lähetin sille proffalle viestiäki, että voinko kirjottaa esseen tjsp, ja päästä siitä läpi, koska mulla oli nii hyvä tunne siitä tentistä, mutta ylläripylläri se ei osaa vastata mun mailiin.

Mä ehdin varmaan seuraavan kerra päivitellä tänne vasta niiden kahden tentin jälkeen ja ehkä jopa vasta Suomesta, mutta lupaan taas laittaa kuvia, niin ei käy aika pitkäksi lukea näitä mun epämääräsyyksiä :)

Terkkuja!
Memmu

PS. On tässä ollut aika monet jäähyväisjuhlatkin ihmisillä, kun suurinosa lähtee tänä vkl kotiin.

Ei kommentteja:

Lähetä kommentti