Sivut

perjantai 10. toukokuuta 2013

Nyt jotain rotia siihen touhuun!

Hei oikeesti.

Katsoin blogia ja huomasin, että pirhana en ole mittään kirjottanut viikkoon. Sitten aloin miettimään, että mitä mä oon edes tehnyt viimeisen viikon sisällä. Hmm.. Ja vastaus on: jääkiekko on täyttänyt mun elämän! Ei ole tullut hirveästi kuviakaan napsittua (ei ehi baarin kisakatsomosta ottaa kuvaa suomalaisista kattomassa jääkiekkoa, kun pitää itse sitä ottelua seurata!).

Maanantaina oli tentti aiheesta Structure and Function of Proteins ja sitten on ollut muutamat luennot, mutta muuten en kyllä ole oikeasti muuta tehnyt kuin katsonut jäkistä ja puhunut suomea. No ok, kävin tiistaina Liisan (itävaltalainen) luona kylässä ja oon ihan mielissäni kuin mahtaviin ihmisiin voi törmätä "sattumalta". Tai kun me tosiaan tavattiin silloin helmikuussa, kun oli "aamiainen auringonnousussa". Eilen törmäsin itse asiassa koko asian järjestäneeseen Manuun, joka ei ollut tunnistaa minua mun mekossa... Haha. Mutta joo, kyllä oon mä ihan pikkuisen yrittänyt saksaakin puhua.

MUTTA, lupaan, että heti, kun mm-kisat on ohi, niin keskityn taas parantamaan kielitaitoani :) ja opiskeluun... Vaan ensin pitää kaataa Venäjä, ITÄVALTA ja Latvia ja tietty, jos finaaliin pääsis niin ois kiva.

Ensi viikonlopun suunnitelmissa olisi valloittaa Budapest, joten viimeistään silloin niitä kuviakin alkaa taas ilmestymään ;)


Lisää roppaa Leijonien peliin ja vähemmän minuutteja jäähyaitioon!
terveisin Lätkätyttö-90

1 kommentti:

  1. Otanko Meganen va isomman auton jahka sinne ajelen? Lentokoneseen mahtuu vähän, mutta autoon hivenen enemmän. Jos sellaiset lederhosenit löytyisi niin ajellaan ....

    VastaaPoista