Sivut

keskiviikko 20. helmikuuta 2013

Hups, kun aika rientää!

Pikakelausta ja paniikin poikaista (no melkein)

Lauantaina oli tämä Speed-dating. Tai siis Speed-friendling! Joo, se nyt oli aika… no kaaoottista. 2 min aikaa puhua uusille ihmisille – ei todellakaan riittänyt! Varsinkaan, kun musiikki oli liian kovalla ja kaikki huusi vieressä. Hienosti… No näinpä silloin kuitenkin näitä mun kavereita ja me käytiin vielä sen jälkeen kasari/ysäridiskossakin, joten loppujen lopuksi really nice! Meidän crew:hen liittyi yksi Juulia (italialainen, taas) ja semmoisiksi puolijäseniksi Paavo (irkku) ja Kaitsu (aussi). Kaitsu sanoi mulle siellä diskossa, kun soi Spice Girlsien Wannabe, että "You´re Sporty Spice"! ...eli joo, näytin mun tanssiliikkeet, eeeeh. No, ei ne kaverit siitä kaikonneet ja parempi alottaa heti niiden totuttelu, ettei tule myöhemmin yllätyksenä. ;)

Sunnuntai menikin sitten kursseja katsellessa, että mitä valitsen nyt tulevalle lukukaudelle... Ei oikein muuta tapahtunut. Lepäsin. Oli aurinkoinen viikonloppu, se siitä. :)

Maanantaina näin Andreasta, joka sitten auttoi noiden kurssien kanssa ja kävin mutkan NachBarissa, kun Venlalla oli ollut huono päivä. Tarvitsi kuulema positiivista energiaa ja sitähän täältä löytyy!


***

Tiistai: Mitä ihmettä? Pankista tulee kirje. Kiva. Vielä kivempi, kun ei ole mitään hajua mitä se yrittää sanoa. Onneksi mulla kuitenkin on saksaa sujuvasti puhuva kaveri, niin kohta se ratkesi. Ei mitään hälyyttävää, ihan vaan peruskirje, että mulle ois pitänyt tulla koodit ja jos ei ole tullut niin soita tähän numeroon ja jos on niin ignoreta koko kirje. Jees. Eli siis tässä oli tämän päivän paniikin poikanen.

Toinen paniikin poikanen on nämä kurssit mitä aion täällä käydä! Niin paljon valinnan varaa ja niin vähän aikaa pohtia niitä syvällisesti... Tämänkin olisin voinut jo aloittaa silloin pari viikkoa sitten, kun sain tietää opiskelijanumeroni ja UNIVIS tunnukseni. *Huoh* Oon kunnon Neiti Viimetipassa. Noh, kävin eilen kuitenkin juttelemassa paikallisen laitoksen kv-vastaavan kanssa noista kursseista. Oli muuten aivan ihana mies! Vanha, mutta huumorimiehiä. Käytiin yksitellen nuo läpi ja hän antoi mielipiteensä minulle ja sanoi, että ollaan yhteyksissä. :)  Kyllä tämä tästä, kunhan nyt katson nuo aikataulut kohdilleen ja sittenpä ne alkaakin jo ensi viikon perjantaina!!! IIKS. Biochemical world, here I come. Once again. You won´t get rid of me. :D

Ja tähän loppuun vielä: HEI JEE MÄ MEEN NYT VKL Müncheniin! Käyn moikkaa mun saksalaista kamua siellä ja sitten maanantaina onkin jo tumor biologyn tentti... No, onneksi junassa ehtii lukea sen 8 h. Pitää muistaa ladata iPod. Ensi viikolle ollaan myös Venlan kanssa suunniteltu reissua Leopoldin museoon katsomaan nakuja miehiä. Tämän lisäksi Nikolla on synttärit tiistaina ja olisi tarkoitus leipoa hälle kakku. Ja tämä kunnia luultavasti lankeaa mun harteille, sillä muut tytöt on töissä iltapäivään saakka... Noh, en oo ennenkään ketään (ainakaan kovin pahasti) myrkyttänyt. Mutta tässä tämä pikakelaus; katellaas paremmalla ajalla lisää! Pakollinen München päivitys ainakin luvassa ensi viikolla *ihan kuin olisin jonkun ohjelman juontaja, heheh*.

Tsaukkidaukki,
Memmu

Ei kommentteja:

Lähetä kommentti