Sivut

lauantai 16. helmikuuta 2013

Kuvia seikkailuista!


Starring Memmu

Sain nyt Maritalta ison kasan kuvia viime perjantain aarrejahdista ja muusta elämästä, joten tässä on (kylläkin vain) pienoinen kuvakokoelma. En viitti tänne laittaa ryhmäkuvia, kun en porukan yleistä mielipidettä asiasta tiedä, että haluavatko päätyä mun blogiin. Eli alla olevat kuvat ovat Maritta Ivanoffin ;)

Torstain Opernballia katsomassa
Viime lauantaina söin kaiken pastan!

Ilmeisesti liian hot kuva, joten mustan laatikon takaa löytyisi minun ensimmäinen Käsekraineri!

Aarrejahdissa.



Kaupungintalon luistelurataa ihmettelemässä.
En oo ihan varma, että mikä rakennus...
 
Heldenplatz



Taidan pitää norsuista.

Ja näihin tunnelmiin sopii hyvin seuraava biisi: Norsuja Napajäällä

***

Ystävänpäivä-postaus unohtui! Oli hirveä kiire (...jotenkin mun elämä alkaa muistuttaa Oulun elämää) ja kokoajan jotain, niin... No tässä se tulee vähän myöhässä: Hyvää ystävänpäivää! (Nyt on ihan omia kuvia)

Sain tämän ruusun yhdeltä meidän kerroksen tyypiltä. Olin ehkä kerran aikaisemmin nähnyt koko tyypin ja sitten, kun siinä tein hienoa kello neljän lounastani, niin se tuli siihen juttelemaan. Ihan kiva tyyppi ja mä toivottelin sille ystävänpäivät, niin se oli, että "Wait!" ja sitten tuli takaisin ruusun kanssa. Kuulema se piti tehdä kunnolla se homma ja tyyppi polvistu siihen ojentaa ruusun. Pikkasenko nauratti! Joo, ihan kiva oli saada ruusu. Hyvillä mielin olin sitten sen pari tuntia ennenkuin lähdin minnekään, mutta sitten kun olin lähdössä toisen Maritan (italialaisen) luokse, niin törmäsin samaan tyyppiin joka jakeli kaikille muillekin tytöille kukkia. Haha, en ollutkaan mitenkään erityistapaus! Oli silti mukavaa saada ruusu. :) 

Ei nyt tullutkaan sitä kahden viikon yhteenvetoa mitä suunnittelin, sillä haluan näitä kuvia tänne! Mutta voin sen verta sanoa, että välistä kyllä saa ihmetellä tätä menoa. Kaikilla itävaltalaisilla tuntuu olevan kiire jonnekin, mutta sitten taas noita italialaisia ja ranskalaisia (ja bulgarialaista) saa aina odottaa... :D Mä taidan elää ihan omalla rytmillä, kun tuntuu ettei muiden tahti käy yhtään yksiin mun kanssa. No, kyllä ne solutkin aina sopeutuu eri ympäristöoloihin, joten miksi ei tämmöinen isompi yksikkökin? Ihmiset ei muuten hirveästi ole iloinneet tästä lumesta (ok, nyt se kyllä on sitä lätäkkö kautta, koska lämpötila ei kokoaikaa pysy miinuksen puolella), mutta minä innostuin - varsinkin silloin viikko sitten, kun sitä tuli ekaa kertaa kunnolla.

Ihan mielissään, kun tuli lunta alkuviikosta.

Eilen oli International Dinner ja mä oon varmaan saanut ihan yliannostuksen sosiaalista kanssakäymistä, kun hengasin kokoajan vain meidän oman tehoviisikon kanssa. Tässä kuitenkin kuvia millaista siellä oli tarjolla, ennenkuin kaikki hyökkäsi ruokien kimppuun.


Mun wanna-be laskiaispullat. Leikkasin pullaleetasta palasia, kun noissa pyöreissä pullissa oli rusinoita... Pitää jossain välissä leipoa näille kavereille ihan oikeita ;)
Toiset oli tehneet korvapuusteja ja mustikkakukkoa.    

    

Australian Fairy-Bread = strösseleitä paahtiksella.

Romania


Bulgarialainen kurkkukeitto tjsp. Siinä oli jugurttia ja vettä ja kurkkuja ja suolaa. JA maistui muuten hyvälle kylmänä.


Naapurimaan tuomiset.

Italialaiset oli tehneet pastaa. Ja hauskinta oli, kun Niko itse haki sitä kokoajan lisää. Jättäkää muillekin!
Korealaista.

Oli ihmisiä.


Ainiin ja vielä ihan vertailun vuoksi Maritan ottama kuva itävaltalaisesta laskiaispullasta (eli hillomunkista):

Krapfen

Makoisiin tunnelmiin,
Memmu

Ps. Tänään on se Speed-Friendling juttu. Toivottavasti oon sosiaalisella päällä tai muuten annan kunnon angst kuvan suomalaisista :D



Ei kommentteja:

Lähetä kommentti